Suck..

Som det känns nu kan det f*n inte bli värre alltså.. Så sjukt trött på den här skiten nu så jag tror att jag smäller av snart..
 
Hovslagaren kom idag och skulle slå på Steffes tappskor. Det visar sig att han slitit ner hovarna när han gått utan skor så pass mycket att det inte går o slå på några nya skor. (Den enda tappade han för typ 2 veckor sen, den andra för några dagar sen.) Vi har inte kunnat sko honom tidigare heller efterssom han haft ont av sina skador, infektionen osv. 
 
Hovslagren rekomenderade att vi skulle vänta 3-4 veckor (!!!!!) innan vi skulle försöka slå på dom.. Vilket betyder att jag bara kommer kunna rida ute på ängarna typ, kul (y)  
 
Nu ska han gå enbart på gräs fram tills att han kommer igen så att han inte sliter mer på hovarna, underbart va? Jag hade sett framemot att börja rida honom ordentligt nu, men så blir det bara rida på gräs i flera veckor :( suck.
 
Känns som att det inte är meningen att jag ska ha häst längre. Det blir bara pannkaka av allting hela tiden.. Ja, nu ska jag fan ta och börja golfa istället.
 
 
Tur han e fin iaf :) 

Kommentarer
Postat av: Ebba Kernen

Haha Emma du är alltid så jävla skön börja med golf haha. Du kan ju alltid testa inomhus (y)<3

Svar: Ja, känns som en "skadefri" sport :) <3
emmaaasandstrom.blogg.se

2012-08-07 @ 17:26:15
URL: http://jumphorseworld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0