Vad som kunde ha varit

Hallu.
 
Ser nu att blogginläggen jag skrivit de senaste dagarna inte kommit upp? Eller jag kan inte se dem iaf. Vet inte vad som är fel, men hoppas att detta kommer upp iaf. Blogg.se, fixa det här är ni gulliga. Suck. 
 
Orkar inte berätta om vad jag gjort dom senaste dagarna, eller rättare sagt kommer inte ihåg.. haha. Tamarillo gick iaf i skogen igår och på ängarna idag. Det minns jag ;D 
 
Steffe rids inte just nu, pga en sak, men på torsdag kommer hovslagaren och sätter på nya dojor så efter det ska han sättas igång. Har ju fått en ridbana nere vid stallet nu också, döfint! Skönt att inte behöva bege sig till Frösvi varje gång man tänkt rida lite på banan. Nice. 
 
Ae, nu ska jag dra ut med hundarna, osen göra nånting. Är ju barnvakt hela dagen, hurra. 
 
Förlåt för något bittert inlägg, haha. 
 
Puss/e 
 
Bild sen Lonon, 08. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0