veticke

Hallå!
 
Steffe fortsätter att imponera även idag! Var ute på en tur förut tillsammans med älskling och Tamarillo. Blev skritt ute på ängarna idag också, ca 10, 15 min. Han var något piggare idag men gick fortfarade att skritta på långa tyglar. Fina Steffe! Åh, är så glad att allt fungerar så bra hittils. Han är en riktig stjärna alltså.
 
Idag var han dock ganska grinig när jag skulle sadla honom, haha herregud. Men som den snälla kille han är verkar han förstå att man inte får bitas på riktigt så därför håller han sig till att hugga efter en i luften.. haha. Lite charmigt faktiskt om jag ska vara helt ärlig :)
 
Iaf, imorgon ska Tamarillo och jag träna för Marie, gött! Var ju ca 2 veckor sen vi tränade sist så det ska bli kul. Sedan vi började ge honom glukosamin (stavning?) har han blivit sååå mycket mjukare i sina gamla ben. Det är så jäkla kul när man märker skillnad! Rekommenderar verkligen det för er som har lite stela, äldre hästar osv, jag märkte skillnad efter bara en vecka! Kanon. Finaste hästen på planeten. 
 
Iaf, har varit barnvakt hela dagen idag, så har bara suttit hemma bortsett från stallet. Nyss lagat mat till ungen osv, han tyckte min överkokta pasta var supergod :) Tur att den uppskattas av någon iaf! Nu ska jag chilla en timma eller 2, sen blir det stallet igen, tjuhu ;)
 
Puss/e
 
 
Hihi en bild på Ebba, lätt världens sötaste hund alltså ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0