becka SKRIVER

Halluuu
Tänkte gästblogg lite åt min kära Emma, som kom upp hit på lanet.
Har inte träffat henne på as länge.. 3 dar ;(
Dör utan henne, hon är min bästa polare ju!
Just nu sitter vi bara o glor, o ser alla som gillar facerapen Emma gav mig..
ingen som verkar tro på att de va hon och inte jag som skrev de.
Ikväll har jag inte en aning om vad vi ska hitta på, vi ska ju antagligen lana :))
Har ingenting annat vettigt att göra så vafan..
Ikväll blir det iaf pizza SKAPLIGT GÖTT, imorgon slutar lanet.. så lär vara fullfart ikväll.
På söndag blir de nog att dra en sväng med min underbara polares hästar :)
Skapligt länge sen vi red så de ser jag framemot nu när de börjar bli vår.
Är ju inte speciellt glad i hästar men med Emma så är det alltid lika kul och trevligt att hitta på något med dom!
Nuuuuu har jag ingenting att skriva mer om vad jag vet, så Heeeejdååå!
/ beckaaa

Kommentarer
Postat av: Christian Skagvard

Väldigt väldigt intressant.

2012-02-24 @ 12:38:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0