Blown away

Godmorgon gott folk. Jag är uppe tidigt, tyvär. Har vart och släppt ut hästarna med mamma nyss. Idag är de feberfria, skönt. Visserligen var dem det igår också, men men. Tamarillos hosta har börjat släppa nu, men Laddes håller i sig.. :/ Imorgon ska jag troligtvis skritta Tamarillo en stund om han håller sig feberfri under dagen :)

Orkar inte berätta vad jag sysslat med när jag inte skrivit.. inte ridit iaf. höhö. Igår var jag iaf i Vimmerby med Becka, mamma och Rickard. Jag och Becka gick på stan, mamma och Rickard kollade å¨tapeter och massa annat, höhö. Fin dag med finaste Becka iaf!

Idag blir det stan igen, fast Västervik den här gången. Blir att gå på stan med min fina lillebror dock, hahaa. Äe men han ska till tandläkaren och massa så ah.. Fast nu kom jag på att bilen är trasig också.. så kanske inte ens tar oss till stan. Jävla skitbilar alltså. Gör inget annnat än går sönder jämt.

Och till anonym igen. Är du intresserad av Bamse på riktigt är du välkommen att höra av dig till Marie, där han står på tillridning. 073-0262337. Varför jag beslutade mig för att sälja honom kommer jag skriva i ett inlägg när jag känner att jag orkar. Jag saknar honom fortfarande.. Och priset på honom tänker jag asolut inte skriva ut i bloggen..? 130 hoppning, LA/MSV dressyr. Där kan du dra lite egna slutsatser. Kul att du är intresserad iaf :)  Tack på förhand.

Ahja, vi kanske hörs senare, vem vet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0