Colours of the rainbow

Hellusan. Hemma från skolan idag somsagt, så jävla skönt. Sa ju igår att jag skulle ta en lång jävla sovmorgon, men icke då. Vaknade 5 över 9 och kunde inte somna om. Suck.

Har snöat konstant sedan jag vaknade.. Undra hur mycket snö det kommit de senaste 3 dagarna? Minst 30 cm typ? Fuck the snow. Hate it.


Efterssom tamarillo gått ganska mycket de senaste dagarna, plus att vi har träning imorgon så låter jag honom vila idag. Det är 12 minus ute och det snöar.. njaaa. Han får vila. Men det dör han absolut inte av. Han gick ganska hårt hela förra  helgen. Onsdag pulsade han i djupsnö, torsdag ridhuset, och ridhuset imorgon. Tror han klarar sig faktiskt.

Ahja, Nu ska jag snart ta och gå en långpromenad med hundarna, myspys. Hoppas vi inte träffar på ett vildsvin i skogen bara.. usch. hade tänkt gå där jag brukar rida Tamarillo när vi ska upp till Frösvi, och vet att det finns en del läskiga grisar där.. :( Ahja, kommer de får jag väl ta och klättra upp i ett träd, släppa hundarna och skrika "spring för fan era smartskallar" I got humor, do you?

 Becka kommer hit med bussen vid 2, och ska leka med mig tills typ..5? De blir mysigt. Länge sen vi hade en såndär dag då vi bara drack te, spelade kort och snackade skit om varenda jävel vi känner. haha, fan.. saknart. Älskar dig, bästavän! <3

Men jafan, nu ska jag ta och lägga på i pannan, och sedan bege mig ut i den förbannade snöstormen med hundarna. See yaaa later.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0