Counting all the asholes in the room

Halluu! Morgon på lanet, pigg och vaken! Jag och älskling skulle gå och vila igår vid 9 på kvällen, hade tänkt "sova" till typ 11, och sen sitta uppe hela natten. Vet ni vad? Vi somnade och vaknade vid 8 imorse.. HAHAHA. Skapligt lyckat alltså.. Hela natten förstörd.. men men!

Snart ska jag ta och smsa min kära moder, och be henne höra av sig när hon vaknat. Vi har planerat att ta ut båda våra hästar på en ridtur idag, myspys. Vet inte om det är varmt ute idag, men det får vi väl hoppas. Helt sjukt att man kunnat rida utan jacka de senaste dagarna?! Så otroligt skönt! Sommaren är påväg, i can feel it!

AHja, nu blev jag akut toa-nödig, seeee yaaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0