Down

HaluuUu!

Måste säga en sak, min kropp är fan ganska otrolig ibland. Igår hade jag 38.3 i feber innan jag gick och la mig. Mådde sjukt dåligt och kände mig svimfärdig. Idag när jag vaknar är febern som bortblåst och jag känner mig redo att springa ett maratonlopp typ..?! Fattar inte hur det går till alltså..? Har alltid varit sån, sjuk ena dan, frisk som en nötkärna andra dan. Till skillnad från älskling, som fortfarande inte blivit något bättre alls..?

Sen lär jag väl säkert känna mig sjukare framåt kvällen när jag "hållt igång" en hel dag, men men! Synd att man är barnvakt åt sin sjuka lillebror idag bara.. skulle vart hur mysigt somhelst att ta ut Tamarillo på en ridtur idag. Ahja.. ska iaf ta med mig hundarna och gå ner till stallet och ge dem mat sen. Inte vart där på 2 dagar.. :/ Men de har ju fri tillgång till hö.. så de blir ju inte direkt magra.. hah.

Iaf... för tillfället sitter jag med min sjuke broder i tv rummet och kollar på nickelodien hahah sjukt kul. Eller inte. Hatar den jävla kanalen, det värsta jag vet.. Men men. Blir att vara hemma hela dagen idag. Ska bara ligga och slöa och ha de allmänt tråkigt.. höhö. Väntar på pojkvännen min också. han skulle komma till mig när han vaknst men än syns han inte till.. hm..?!

Ae, imorgon lär det nog bli skola iaf. Bara 2 dagar i skolan den här veckan ju, de blir chill. Hoppas jag inte missat för mycket bara, men det brukar ju vara ganska lätt att ta igen.. :)

Ahja, vi hörs! 


jag och fina Jane. Snart 2 år sen.. tiden går fort..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0