I´m counting down the days

Helluu allesammans.

Sjukt irriterad på migsjälv. Skrev ett låångt jävla inlägg om vad jag gjorde igår. Precis när jag skulle publicera det så kommer jag på att jag faktiskt bloggade igår? Åh, så jävla irriterande! Börjar fan tro att jag har någon slags sjukdom som gör att jag glömmer bort saker, fråga Ellinore bara hur bra det gick idag när hon skulle förhöra mig.. HAHA! Men seriöst, om jag sitter och kollar på en film eller vad som helst, och sen går på toa, när jag kommer tillbaka kan jag ha glömt bort vad filmen handlade om? Sjukt.. ? Får liksom spola tillbaka för att minnas, hahahahha.

HUr som helst. Idag hade vi svenskaprov i skolan, och det gick ganska bra vill jag säga! Svarade på alla frågot utom en tror jag? nåt sånt. Men som vanligt har man pluggat in en massa jävla ord som inte ens kommer med på provet? Hatar lärare som gör så, säger att vi ska ha vissa saker på ett prov och sen tar dom bort vissa saker och lägger till andra som vi inte ens sagt att vi ska ha? Åh -.- Iaf, jag är nöjd, gick ju bra iaf :D

När jag kom hem gick jag ut med hundarna, och ja.. nu sitter jag här, höhö. Ingen ridning idag, men kanske hinner imorgon. Annars blir det långtur på fredag och aktiv ridning resten av helgen, hihi. Lilla fina Tamarillo. Trots att vi inte alls var kompisar igår är jag fortfarande fast besluten att tatuera in hans namn på min underarm. Kanske dags att börja tjata på mamma nu så att hon ger med ´sig tills jag fyller 16? haha.

Ahja, ska käka nu, vi ses :)

Kommentarer
Postat av: ellinore

HAHA!! Ditt minne emma är fan i me de bääästaa!! haha, älskar dig! <3

2012-02-08 @ 21:33:13
URL: http://eellinorenyberg.blogg.se/
Postat av: Cornelia

sv: Tack så mycket :D

2012-02-09 @ 20:39:00
URL: http://cooorre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0