I´m famous, are you?

Hejhej. Jag vet att det inte uppdateras särskilt mycket just nu faktiskt, men njuter så mycket som möjligt av lovet så länge det varar.. Kommer fan gråta när skolan börjar igen. Orkar inte..

Idag skulle jag iaf ha gett mig ut och skrittat Tamarillo en sväng.. Problemet är bara att det har varit plusgrader ett par dagar i sträck nu = snön har börjat smälta. Detta relaterar till världens jävla isgata på alla små skitvägar häromkring.. suck. Blev alltså ingen ridning idag heller.. Har lite dåligt samvete, men hellre att han vilar en dag till än att ramlar och stukar benet så han får vila i flera veckor. Smart huh? Var iaf nere i stallet och gav dem mat + borstade på dem. Det uppskattades, som vanligt.

Imorgon ska jag verkligen försöka komma ut iaf en liten stund. Om jag inte vågar rida kan jag ju iaf promenera med honom.. haha. Det är helt sjukt vilken fegis jag är. 

Resten av dagen har jag faktiskt inte gjort något vettigt alls. Var barnvakt en stund på förmiddagen, älskling och jag har kollat på några supernatural avsnitt samt tagit en låång varm dusch tillsammans. Mysigt x 100. Det är så skönt att bara ligga hemma och slappa, inte göra något alls. Man behöver det ibland, alla gör det!

Nu väntar jag iaf på att min hamburgare ska bli klar som mamma steker till mig, hahaha. Dagens middag, check. 

Är iaf hemma nu med mamma. Ensamma hemma bara hon och jag, skönt.  Om ca 1 timma kommer älsklingen och hämtar mig, sen drar vi ner till honom och myser. Sova länge imorgon också.. ska bli skönt.

Ahja, ni får ha de!



I mina ögon,
är du världens vackraste.
I mina ögon,
lyser du starkast av alla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0