It must have been love...

Hejhej, Torsdag idag, fredag imorgon. Underbart. Fredag är lätt bästa dagen på veckan.. gosh. Längtar. Imorgon väntar en lång myskväll med världens finaste pojkvän, supernatural och kärlek..

Hur som helst, vanlig skoldag idag. Måste fan erkänna att jag jobbat redigt bra hela den här veckan. Till och med på matten har jag varit 100 % fokuserad, vilket är ovanligt! Är så skoltrött så jag tror fan att jag tar livet av mig snart.. hah. Ahja, men jag går på mina lektioner och jag gör det jag ska. Cred till mig. Lov snart också, underbart.

Skulle egentligen ha ridit direkt efter skolan, men för att vara ärlig orkade jag inte, bokstavligt talat. hade gympa sista lektionen, styrketräning typ.. gosh, träningsverk imorgon, check! Var så jävla trött efteråt att jag fick släpa mig själv till stallet för att de dem mat.. hah. Ahja, blir ridning hela helgen så har klarar sig nog utan problem. Hade tänkt hoppa nån dag nu i helgen också. Får väl se hur mammsen jobbar.. :)

Ahja, nu ska jag lägga mig jämte världens finaste pojkvän som glor tv i soffan haha, vi hörs väl imorgon! ♥


Jag och pluttan Jane! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0