Ju mer dom spottar, desto snabbare kommer jag blomma

Sitter och kollar på bigbrother med mamma.. Haha fyfan vilket sjukt jävla skitprogram alltså. Skulle skämmas över mig själv om jag var med där? Vem kan frivilligt skämma ut sig sådär mycket för bara lite pengar..?! Dom flesta är ju seriöst helt jävla dumma i huvudet? Äe, tur att det är underhållande iaf..

Blir ingen skola imorgon heller. Kände mig ju helt "återställd" i morse men nu är det lite dåligare igen. Har ingen feber, men har lite ont i huvudet, halsen och hostar. + att jag är "sjuktrött". Imorgon ska jag dock vila upp mig  ( + rida tamarillo..) och se till att jag orkar gå på fredag. Måste se till att få hem alla böcker och skit så jag kan ta igen det jag missat.

Ahja, nu ska jag fortsätta kolla på det där helsjuka programet.. seeee ya.

Calle och världens finaste pojkvän, precis innan vi blev tillsammans i think. Det var en go dag detdär, saknart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0