Laaaaaaan fifan

Sitter uppe på lanet med min fina Beckaaaaa. Min data funkar inte än, har inget internet. Min pojkvän är spårlöst försvunnen.. help me :( Ska hem sen vid typ 3, ta ut hundarna. Sen blire upp hit igen o försöka överleva natten. Härliga grejjjjer

Gick upp vid 8 idag och red Tamarillo HAHA. Fuck va trött jag va asså. Hhan va fin iaf. Fick en hostattack när jag travade men det var allt. Tog ingen galopp idag, tyckte det va lite halt men jag vet inte, kanske det inte var haha. Imorgon hade jag tänkt rida i rishuset eller nåt, då blire galopp.

Har inga bilder på denhär datan o rkar inte skriva mer, men lär skriva sen :D



fast hittade visst en bild. Hihi, varsågo

Kommentarer
Postat av: Christian Skagvard

Du sa inte till mig att det var host attack pågång =( Vi måste kommunicera bättre om sånt ^^



Älskar dig gumman <3 :D

2012-02-24 @ 12:39:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0