Min drömbil :D

Ett par av er vet att.. när jag väl har bestämt mig för något, då blir det ofta så också. Och nu är det så att jag har bestämt mig för att jag ska ha en sån här bil innan jag dör. Bryr mig inte om jag skaffar en när jag är 80 bast.. men jag bara måste ha en.

Huvudpersonerna i supernatural har en sånhär bil, och jag har blivit sjukt kär i den alltså.. Bara måste ha en! Seriöst, bryr mig inte om jag fan måste gå till andra sidan jordklotet för att kunna köpa en.. gosh.

Vet inte vad som är så sjukt speciellt med den här bilen, men jag bara måste ha en.. :D Undra hur många gånger jag skrivit "måste ha nu"? Herregud. Ahja, this is the car of my dreams :D




Mums!

1967, chevrolet impala.. ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0