On the floor

Shit alltså, fortfarande sjuk som ett as. Har varit sjuk sedan i söndags, och det verkar bara bli sämre och sämre..? Hostar som ett as, nyser ständigt, har feber och kallsvettas.. mysigt.  Har alltså inte vart i skolan heller.. Inte ens orkar palla mig iväg till stallet för att rida Tamrillo? Då är det ju illa alltså.. Alltid annars när jag är hemma och sjuk brukar jag ju rida.. hah. Det har iaf inte kommit på tanken, blir svimmfärdig av att gå ut till köket och dricka vatten? Åh.

Just nu är jag hemma hos fina pojkvännen. Han är också hemma och sjuk från skolan.. antar att vi smittat varandra. Nyss kollat på ett avsnitt av supernatural, inne på sista sässongen.. depprimerande fan.

Snart  ska jag ta och gå hem iaf. Rickard kommer med bussen vid typ kvart över 2 så måste vara hemma då. Och med tanke på att det tar mig typ 30 min att gå från älskling till mig är det väl bäst att jag börjar röra på fläsket snart.. Känner mig som värsta jävla pensionären typ.. suck :( En positiv sak med att vara sjuk iaf, man blir smal och slank! Har ju knappt ätit nånting alls sen i söndags och det syns kan jag lova, fint. Äe fan, vem vill se ut som en jävla planka egentligen? Folk verkar tycka att det är snyggt men det är det ju fan inte. Jag är stolt över min kropp och att jag är lite småmullig, bara mer att älska! :D Ska väl ta och äta en fet jävla pizza snart så jag blir ännu tjockare :,)

AHja, nog diskuterat om hur man ska se ut..

Näe fan, kom på att jag har saker att göra innan jag ska gå hem, seee yaaa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0