Our love is on fire

Hellu. På bättre humör idag, det tackar vi för. Tack tack :)

Var ute på ängarna förut och busade runt lite med Tamarillo. Galopperade upp för en liten "backe" ute på ängarna, och helt från ingenstans får han "glimten i ögat". Känner att han lättar lite i fram och ska preciiiis dra iväg ett bocksprång när han kommer på sig själv med vad han håller på att göra, haha. Då slutade han direkt och blev en sneeeell häst igen. Men jag fruktar mitt liv lite de kommande ridpassen, han brukar alltid börja lite smått, sen drar han igång något riktigt rejält, haha. Nu låter det som han är en riktig liten jävul här, men det är verkligen inte sant. Någon gång ibland tror han bara att han är 10 år igen, och bara måååste busa lite, hihi. Ahja, får väl slänga upp mamma nästa gång, haha. Det skulle hon nog gilla kan jag tänka mig.

Men ja, det var faktiskt allt jag hade att säga. Hittar inget mer intressant att skriva, så vi ses väl imorgon i guess :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0