Put your hands in the air

Var alldeles för länge sedan jag bloggade känner jag.. suger verkligen på det haha. Men men, jag är en upptagen kvinna :D Orkar inte berätta långfattat om vad jag gjort i helgen, tror inte ens jag kommer ihåg allt? Men ja, kan ju ta och berätta lite, hihi.

Vet inte om jag bloggade i fredags? Tror inte det. Kommer inte ens ihåg vad jag gjorde. Red en sväng på Tamarillo i think. Sen åkte jag och mamma hem till Marie och skrev papper ang. Bamse. It´s sad.. Älskling och jag hade myskväll med godis, chips och supernatural.

I lördags skulle jag ridit på förmiddagen, men lite annat kom i vägen så hann inte. På eftermiddagen åkte vi till Vimmerby och firade morfar som fyllde år. Blev kvar där ganska länge, sen när vi kom hem umgicks jag och älsklingen med Bästavännen, Jacob och Ståhla. Mådde sjukt illa hela kvällen, låg i sängen hemma hos baby med en spypåse brevid, haha. Som tur är kom det aldrig ut något ;)

Igår (söndag) red jag och mamma upp till ridhuset. Hon på Ladde och jag på Tamarillo. Hoppade honom lite småskutt bara, var ju så länge sedan han hoppade ordentligt så man får ju ta det lite lugnt med hans gamla ben. Slutade runt 70/80 nånting tror jag. Men han kändes pigg och fräsch, härligt.

Idag är det måndag och vi har halv studiedag, hihi. Becka hängde med mig hem från skolan, och tro det eller ej, men just nu sitter vi och pluggar! Eller ja, vi gjorde ända fram tills nu iaf. Nu bestämde sig Becka för att diska dock.. ? Snällt av dig, bästavän! JAG ÄLSKAR DIG, ska du veta!

Ska väl ta och ta med mig Becka ner till stallet lite senare i think, men tills dess får ni ha de så bra.



Jag och Tamarillo, semestercup 2010. 5e gången jag red hästen någonsin.. ja.. vad kan jag säga`? Bäst är han.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0