Sterio hearts..

Det blidde ingen ridning idag, tyvärr :( Mamma hämtade oss på lanet vid typ 3, för hon va i stan så hann inte rida innan. Sen när jag kom hem hjälpte jag morsan och brorsan (HAHA) att slita bort massa tapeter i hallen.. de ska ju bli nytt där. Vips så var klockan 5 och mörkret började komma.. suck.

Mamam är iaf ledig imorgon också så får la se till att få med henne ut på en ridtur då. :)

AHja, nu sitter jag hemma hos världens finaste pojkvän. Vi ska snart gå hem till mig och duscha, sen ska vi tillbaka hit. Ska kolla supernatural hela natten, hihi. Vi är inne på sista sässongen nu.. sorgligt. VIll fan inte att de ska ta slut. Jag ska sakna er, SAM och DEAN! gosh.

Ahja.. näe orkar inte skriva mer. Vi hörs väl imorgon.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0