The city is ours

Ja, vad kan jag säga? Helt död i kroppen efter att ha gått på stan 2 dagar i rad nu, haha. Det är verkligen inget för oss "lantisar".. blir trötta efter en affär typ.. haha. När jag varit i en affär måste jag sitta och vila i typ 15 min för det är så j*vla ansträngande, hahaha.. Vilka problem man kan ha..

Idag var jag ju somsagt i stan med mamma och Rickard. Först gick jag och Rickard på stan för morsan var på möte. Sen när hon äntligen var klar, efter 44444 år gick vi och käka på Åhmans. Sen efter det gick vi tillbaka till lindex där jag köpte en bh och ett par trosor. Nice. Sen skulle Rickard till tandläkaren, så satt där och vänta i 10 år typ, sen handla vi blommor på icamaxi, hahaha. Sen biltema, och sen död hela vägen hem typ.

Hahah alltså ni anar inte hur påfrestande det är alltså..

Ahja, nu måste jag dra. Hann inte skritta tamarillo idag, men det ska göras imorgon. Jag vet någon som kommer vara skapligt pigg..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0