We don´t celebrate sundays

Sitter hemma i min ensamhet och har absolut inget vettigt för mig. Orkar inte sova. skulle nog inte vara nån ide iaf, skulle inte somna. Vet inte varför.. känner mig bara allmänt.. tom.

Älskling gick för typ 1 timma sen nu.. han skulle upp till lanet och nöta dator. Orkade inte följa med så stannade hemma. Saknar honom redan.. Men äsch, han lovade att han skulle väcka mig imorgon.. :,)



Alltså ni anar inte hur jävla mycket han betyder för mig, Kicken. Ingen kommer någonsin kunna förstå det..  Han är mitt allt, bokstavligt talat, vet inte vad jag skulle göra utan honom. För er andra, för 99 % av er, är han bara "stora dryga, elaka Kicken som jävlas med allt och alla. Killen som aldrig är seriös i mer än en sekund". Men för mig är han så mycket mer än så. För i mina ögon är han vacker, både på utsidan och insidan. Varje gång jag kollar på honom blir jag varm inombords..

Vi har varit tillsammans i snart 2 år. i snart 2 år har vi delat allt tillsammans. Jag vet inte hur många gånger jag gråtit ut i hans famn, och han har funnits där för mig varje gång. Han har aldrig någonsin svikit mig. Och det ska ni veta, det betyder som fan.

Han är inte perfekt. Han har sina brister, precis som alla andra. Men jag kan inte låta bli att tycka att hans brister är vackra.. För allt som han är, det gör honom till den han är. Han är en person som inte har levt på rosor hela livet. Han har sett mycket skit. Varje dag blir jag förvånad över att han kan blomma så vackert..

Om inte Kicken fanns i mitt liv, då skulle jag inte vara den jag är idag. Vissa av er kanske tycker det skulle vara bra, men nu har så fel. För vet ni vad? Han får mig att känna mig vacker. Han får mig att känna mig betydelsefull. han får mig att känna mig.. värdefull. Jag gjorde inte det innan jag träffade honom. Han har fått mig att öppna ögonen och se livet ur ett annat perspektiv..

Jag kommer alltid vara glad och tacksam för allt han lärt och visat mig. Ingenting kan ändra på mina känslor för honom. När vi blev tillsammans, trodde alla att vi skulle ha gjort slut inom 2 månader. Kanske till och med vi själva.. men vi har fanimej bevisat motsatsen.

Det finns folk som försöker klanka ner på vårat förhållande, men jag har insett en sak, de är svartsjuka. i början tog jag åt mig, men nu gör det mig bara stark. För jag vet, att det vi har, det är jävligt starkt. Det skulle behövas världens största jävla arme för att förstöra det..

vet inte vart jag ville komma med det här.. villa bara skriva av mig lite...



Du och jag baby, genom allt.

Gråter du, gråter jag.
Skrattar du, skrattar jag.
Lever du, lever jag.
Dör du, dör jag.






Kommentarer
Postat av: ellinore

sv: ja jag får ta o göra de! :D haha, jaaopp tack de ska jag! ha de bra här hemma! <3

pöss!



åh, Kicken o du är så fina tsm, håll hårt i honom Emma <3

2012-02-24 @ 09:34:06
URL: http://eellinorenyberg.blogg.se/
Postat av: Christian Skagvard

Gulleplutt!

Älskar dig också gumman.

Mest i hela vida världen =) <3

2012-02-24 @ 12:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0