What if god smoked cannabis.. what if..

För första gången på väldigt, väldigt länge kunde jag rida utan jacka idag! Var skapligt underbart alltså.. Solen lyste och allt, ville aldrig rida hem kändes det som..  Så synd att han bara fick skritta idag, min lilla snutteplutt. Hade varit hur mysigt som helst att bara bränna iväg i världens galopp.. Skrittade i ca 20 min, sen gjorde jag halt och lät honom stå och äta typ 15 min mitt ute på en äng innan jag red hem. Satt där uppe och solade, berättade för honom om mina hundra problem och funderingar,.. hah. Jag lovar er, om Tamarillo förstod vad jag sa, skulle han kunna skriva en bok om mitt liv..

Annars idag har jag inte haft mycket för mig. Samma som igår, rejäl slappdag. Skapligt skönt och behövligt kan jag lova. Massa mys med pojkvännen, det gilas!

Just nu sitter vi hemma hos mig och kollar på något sjukt tråkigt program på discovery.. eller ja, han kollar. jag sitter och nötar låten "billionare" det är en sån som lätt fastnar på hjärnan.. men ja.. den är ju bra.

Ahja.. det var väl allt för idag, se ya! :D



Ett ord är allt som krävs.
Vacker

Kommentarer
Postat av: ellinore

aw, fina Jane <3



haha, asså åh kan bara tänka mig hur underbar tamarillo är! typ världens bästa vän eller nåt? hihi, saknar dig <3

2012-02-23 @ 21:19:36
URL: http://eellinorenyberg.blogg.se/
Postat av: Christian Skagvard

Mhm tänk ifall han gjorde det!

Men troligare att han var på nåt i still med Bathsalt.

Eller någon annan drog som får en att bli våldsamm <<3

2012-02-24 @ 12:40:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0