You´re so small..

Hellu. Tisdag idag, kul. I got nothing to tell ya, sorry.

Började dagen med skolan, mindre roligt. Bild första lektionen, sug min dolme vad tråkigt det är. Sen rullade hela skoldagen på ganska bra, bortsett från bilden första timman så är tisdagar lätt den bästa dagen. Bara en jobbig lektion på hela dagen, chill.

Efter skolan åkte jag hem, mamma hade fixat Tamarillo så han var klar när jag kom till stallet. Red en svän, ner till skön rättare sagt. Som vanligt, när vi ska ner till sjön vägrar han att gå, ska vända h gå tillbaka till stallet. Oftast brukar han gå direkt när man säger till honom, men har han verkligen bestämt sig för något ät det oerhört svårt att ändra på det. Blev sjukt jävla förbannad på honom alltså.. förlåt tamarillo.. :(

Vet inte vad det var med "oss" idag, men verkar som att både jag och han hade en dålig dag. Kände på honom hela tiden att han inte alls var sådär.. glad oh positiv som han brukar vara. Men men, alla har vi våra dåliga dagar.

Nu är jag iaf hemma hos älsklingen, ska snart käkä här, sen ska jag hem oh plugga på provet vi har imorgon. Känns faktiskt som att jag kan de ganska bra, måste bara lära mig vissa ord så :) Ahja.

Har inga bilder på denhär datan, så ni får klara er utan. Seeee yaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0