10 saker du inte visste om mig!

* När jag var liten hade jag alltid en dröm om att bli modell, och den "drömmen" finns fortfarande kvar långt inom mig. Älskade alltid att sitta och kolla på Americas next topmodel osv, hah! Även fast jag alltid velat syssla med hästar i första hand så skulle det vara en ball grej att "testa på" eller vad man säger.

* Jag tror på ödet. Eller kanske inte "tror", men jag tror att allting händer av en anledning. Att alla val vi gör påverkar hur våran framtid kommer att se ut och vilka personer vi kommer att träffa. Både positivt och negativt. Tex, hade inte jag blivit kompis med Becka hade jag aldrig gått på det dät lanet, då hade jag aldrig blivit tillsammans emd Kicken.. osv.

* Jag älskar att läsa! Kan sitta flera timmar i sträck om jag bara får alltså.. Hittar jag en bra bok kan jag skippa att sova en natt bara för att kunna läsa ut boken.. Helt sjukt, hahaa! Har alltid gillat att läsa tror jag, iaf vad jag minns..?

* Jag har gått omkull med 3 hästar, Sille, Bella och Tamarillo. När jag gick omkull första gången, med Sille, det var den dagen jag insåg att det är stora djur vi håller på med. Den dagen var också den första gången i mitt liv jag blev riktigt, riktigtt ledsen för någon annans skull. Förstår ni vad jag menar?

*Jag har väldigt stora och utstickande höfter, som hindrar mig från att ligga på sidan, haha! Det är sant alltså, varje gång jag ligger "på sidan" är det ett ben eller liknande i min höft som flyttar på sig, vilket är jätteobehagligt. Därför kan det vara jätteknepigt att somna ibland när jag sover själv. När jag sover tillsammans med älskling har jag ju honom att "luta på", så då brukar det gå bra ;)

* Jag har "voltat" med en bil. En gång när jag var 11 och min storebror var 14/15 skulle vi "låna" mammas bil och köra i skogen. Vi körde alldeles för fort, fick sladd i en kurva och voltade med bilen. Ingen av oss var fastspända, men vi klarade oss iaf ;) Landade ca 1 meter ifrån en stor sten som skulle ha dödat oss alla om vi träffat den. Efter det hatar jag att åka fort i bilar, på moppar, vad som helst. Börjar skrika och får värsta dampet.


* Det finns personer jag skulle kunna dö för, utan tvekan. Och de vet nog själva vilka de är.

* Jag har gått i 4 olika skolor. Mariannelund, Almvik, Blackstad och Ankarsrum. För tillfället trivs jag sjukt bra i Ankarsum, livet rullar på ganska bra. Dock har det funnits perioder då jag tjutit för att jag inte velat gå dit på morgonen. Jag har aldrig visat det för någon, för Emma, det är hon som alla ser som så jävla stark alltid. Alla tjejer har väl kompisproblem i tonåren i guess, men det löser sig för det mesta. Jag har ju Ellinore i min klass som tur är, hon är en pingla ska ni veta! ♥

* Om jag fick ta tillbaka en sak i mitt liv, och då menar jag verkligen en sak, då skulle jag ta tillbaka Bella. ( min gamla c-ponny) Då skulle jag aldrig ha släppt iväg henne till massa jävla horungar som förstörde henne. Det var inte mitt val att skicka iväg henne, men jag fortsätter tro, att jag hade kunnat stoppa det på något sätt. Bella finns inte i livet längre, men vi tänker på dig varje dag ska du veta. Och jag vet att du tittar ner på mig ibland, jag känner att du finns där jämte mig när saker är svåra och jag behöver dig som mest ♥

* Jag har väldigt svårt för att lita på personer, jag vet inte varför. Om någon jag inte litar på frågar mig något personligt, svarar jag i princip aldrig ärligt. Då står jag hellre och ljuger dem rakt upp i ansiktet. Det förstår jag verkligen inte, varför folk som inte ens känner mig ska fråga saker som de inte ens har med att göra. Vad förväntar de sig? Ett ärligt svar? Fuck my ass.




Jag och underbara Bella. Tävling i Tuna, 2008 i think. Eller så var det 2007.

Svara i en kommentar, hur många av de här sakerna visste du redan om mig? Vilka?
Inte så många va? Trodde väl inte det heller ;)





Kommentarer
Postat av: Ellinore

Asså åh, fan va jag hade velat träffa o se bella nångång. Iaf se när ni va tsm, vilket jävla team ni borde ha varit! Kan bara tänka mig hur oslagbara ni mpste ha varit. aw, så fina ni är :`) O nej, de va mkt jag inte visste om dig :o palla att du har voltat me en bil? shit..

2012-02-01 @ 18:48:22
URL: http://eellinorenyberg.blogg.se/
Postat av: Ellinore

Du är en pingla om nån Emma! Skulle inte klara av att gå till skolan om inte du va där. Lixom, alla skratt, vart skulle jag få dom ifrån? älskardig emma, önskar att jag aldrig hade fått alla dessa små PMS-utbrott jag fått på dig.. Det har helt ärligt, förstört de vi en gång hade. Men du är iaf en dom bästa jag har! de är sant! <3 pöss!

2012-02-01 @ 18:50:28
URL: http://eellinorenyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0