Confused.

Tjena! Vet inte riktigt när jag bloggad senast? Typ onsdags eller torsdags i think? Aja, skitsamma :D

Igår hängde Becka med mig hem från skolan, och så red vi tillsammans, hihi. Eller ja, red och red.. var snorhalt ute på ängarna, men lyckades skritta iaf :,) Men hon hade Tamarillo och jag Ladde. Allting gick prima ballerina :)

Sen vid typ kvart över 5 kom Fridian med bussen, och sen sov dom hos oss. Låg och kollade på film, käka godis och.. ah, haha! Kollade iaf på Martyrs och Romper stomper. Så jävla bra film dedär alltså, romper stomper... Dreeglar lite i smyg.. haha! ;)

I morse gick alarmet igång vid 10, upp och hoppa, träning vid 12. Baby gick med mig upp till Frösvi och hem också, gullig :,) Var snorhalt as usual så gick inte att rida.. -.-

Träningen gick iaf bra! Efterssom han varken har muskler eller kondition för ett hårdpass just nu bliev det mest skritt, men lite trav som avslutning. Fick kämpa ordentligt för resultat idag alltså.. När det gäller dressyr gör han verkligen inte mer än vad han behöver, haha! Men sen i slutet när jag trava tyckte jag han blev ganska mjuk och fin, så de är bra :)

Sen efter träningen drog jag och älskling hem till Becka. Gjorde kladdkaka, sen drog vi 4 hem till mg och åt upp den, haha! Tjocka. Måste erkänna att jag åt mest av alla. Pinsamt. :,)

Sen.. kollla vi tv och dom drog för typ.. 30 min sen? Ah, nåt sånt.

Så ja, nu vet ni vad jag hållts med! Hinner inte skriva mer nu, men kanske bloggar senare, sseeee yaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0