Home sweet home

Som rubriken lyder,´I´m home In Småland! Så jäkla skönt alltså. Hade det hur bra som helst uppe i Sundsvall, men som man brukar säga, borta bra men hemma bäst.

Kom hem runt 2tiden idag, det första jag gjorde var att däcka i sängen, haha. Så sjukt trött alltså. Nu är jag dock pigg och glad kexchoklad :,)

har fortfarande inte varit i stallet sedan jag kom hem, men ska ta ut Tamarillo på en riktig långrunda imorgon. Om underlaget tillåter ska det bli massa galopp, det gillas. Var dock lite halt idag, så får väl se, men hoppas att det smälter bort tills imorgon. Åh, har längtat efter att få rida Tamarillo sen dagen då jag åkte alltså.. Att dra runt med honom i skogen måste vara det bästa som finns..

Ahja, nu sitter jag iaf hemma och kollar tv med mamma, haha. Men ja, orkar inte skriva nåt mer nu, vi hörs imorgon i think :)



Jag och fina Becka, världens bvän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0