I got a feeling

Vet att bloggningen från min sida suger för tillfället, men har typ inte suttit vid datan? Och när jag väl sitter vid datan kollar jag bara facebook.. inge mer.  Bloggade i fredags senast tror jag.. haha.

Har inget av värde att berätta för er iallafall. Ligger lågt med hästarna just nu. Det är utan överdrift snorhalt på vägarna häromkring, tar mig ingenstans. Vågar inte ens promenera med dem till ridhuset? Som ni säkert förstår har det alltså inte blivit någon träning för Marie heller.. suck.

Bamse har varit halt, men det börjar bli bättre med honom nu. Hovslagaren kommer på.. onsdag tror jag det var. Då får han en sko och slipper vara halt.. stackars häst. Han har stått i ca 3 veckor nu, och det lär bli ytterligare en vecka efter att skon kommit på då de kan ömma ett par dagar efteråt. Får nog börja med att tömköra.. haha.

Annars rullar allting på som vanligt här hemma, men kan ju ta och berätta lite om det som komma skall :) På fredag kommer Becka och Fridian hit och sover. Blir väl en lugn filmkväll eller något i guess. Du ska veta att jag är glad för din skull becka! Sen på lördag har jag förhoppningsvis trääning för Marie om halkan lagt sig.. I hope så. Sug min kuk, Sverige.

Och juste, Rolf göran bengtsson vann jerringspriset!! Han är ju bara bäst alltså! Sveriges stolthet inom ridsporten, helt klart!

Ahja, nu ska jagta och köra lite webfeud innan mormor och morfar kommer på besök, seee ya!



Världens finaste becka och jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0