I got no air

Helluu.. Första skoldagen idag på nästan 3 veckor, mindre roligt vill jag lova. Har varit så skönt att soova på morgonen nästan varje dag nu på lovet, så det var lagom segt att gå upp i morse när alarmet ringde vid 6.. Skoldagen klarade jag mig dock igenom utan några större problem, inga jobbiga lektioner, skönt det ;D

När jag kom hem åt jag mat.. och ja, det är typ vad ja hunnit med, haha :,)

Hästarna fick vila idag iaf. Men ska snart ta med mig min pojkvän och se till att de får lite mat i magen, de hungriga små djuren. Mörkrädd? Yeees! Och hur hästarna kan vara hungriga med tanke på deras brutala viktökning förstår jag inte.. hah. Det är helt sjukt, Tamarillo väger över 600.. HAAH. En riktig tjockis! Men hellre lite hull på magen än inget alls! ;)

Ahja, nu ska jag fortsätta med mitt webfeud, seee ya!



Början av 7an.. HAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0