I´m hanging upside down

Hejhej. Inte på världens bästa humör idag vill jag säga.. Varför orkar jag inte ta upp här, inte nu iaf. Ni kommer alla få veta inom en snar framtid. Var iaf och fällde en tår i stallet förut..
 Och nej, det är ingen häst som ska avlivas. Take a chillpill.

Skolan idag iaf,  inga jobbiga lektioner och det tackar jag gud för. Tog mig tusen år att somna igår, plus att jag vaknade mitt i natten helt utan anledning. Suck. I´m falling into pieces. Men äsch, det wer sa nog.

Som sagt, har inte hunnit med så mycket mer idag, var och gav mina älskade hästar mat efter skolan. Pussade på dem allihopa lite extra mycket idag. Vet inte varför, men kände att jag behövde dem helt enkelt. Tamarillo må fan vara min bäste vän alltså. Han märker direkt när någon är ledsen. Slutar äta, kommer fram till en, buffar en på axeln och ger en feting slickning över hela ansiktet. Inte så gott direkt, men mysigt. Sedan återgår han till sin kära mat igen.. haha.

Ja, nu har jag givit er någon slags update iaf. Piece out.


Jag och Tamarillo, sista "tävlingen" i höstas. Var en pay and jump, 1 meter.
Faktiskt en av de bättre rundorna vi gjort tror jag.
Han var pigg som satan den dagen alltså, hade sjuka problem med att hålla honom någorlunda lugn. Men jag antar att det är så när man har köpt sig en gammal soldat, de kämpar tills de slutar andas.

Det var också den dagen mamma tävlade honom i.. 60 cm tror jag? Haha, det var nog den roligaste rundan i hela tamarillos liv om ni frågar honom. Han hade all kontroll, mamma bara satt där och skrek "vart är nästa hinder?".. God,i will never forgot that day.

Kommentarer
Postat av: Ellinore

Finns för dig Emma <3

2012-02-01 @ 18:54:15
URL: http://eellinorenyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0