I´m only gonna break youre heart

Vet att det inte blidde någon uppdateing igår, men jag och älskling låg och kolla på Andra avenyn hela dagen igår, haha. Sjukt bra serie alltså, helt beroende av den..

Iaf, igår drog jag upp till ridhuset med Tamarillo! Precis som förra gången jag red i ridhuset var han ovanligt mjuk och fin. Gick faktiskt redigt fint ett tag :) Stod även ett hinder uppe på typ 40 cm som vi hoppade haha. Orkade inte hoppa av och höja.. så ja. 40 cm vart det ;) Var ju ganska länge sedan han "hoppades", så han tände till riktigt mycket på det där låga hindret.. hah. Gullig.

Idag åkte iaf jag, mamma, Simon, Rickard och Älskling hem till min farmor och farfar. Åt mat, träffade kusinerna osv. Trevligt trevligt :) Kom även hem 1200 kr rikare, sitter aldrig fel!

Blev ingen ridning alls idag, hade tänkt rida innan vi åkte men kom på att jag inte skulle hinna. Var ju tvungen att färga håret också haha. Men ja, Tamarillo har ju gått ganska bra sedan jag kom hem från Sundsvall och Bamse kan jag ju ändå inte rida för tillfället..

Men men, ska glo tv, vi hörs imorgon. Skolan börjar imorgon också. Fuck :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0