I skolan..

Sitter på en väldigt intressant mattelektion med Andres för tillfället :,) Haha. Har inte gjort ett skit än, men orkar verkligen inte "spela".. I don´t like computer games.. Slutar iaf om 5 min typ, så ah.

Igår blidde det inget bloggande, men hann inte rida så hade nget kul att skriva om iaf. Idag är det också mörkt när jag kommer hem = inget ridande. Suck. Imorgon slutar jag iaf tidigt :)

Ahja, nu ska jag köra mitt ÄLSKADE WEBFEUD, vi hörs!

BTW, ellinore är sjukt snygg när hon skriver på fb :,)

Kommentarer
Postat av: ellinore

asså åååh emma.... iakttar du mig jämt när jag skriver? :( hahah, skoja! puss på da <3

2012-01-15 @ 21:01:46
URL: http://eellinorenyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0