I wanna save you´re heart tonight

Sitter hemma och kollar på tv tillsammans med älsklingen. Nått jävla program om folk som bygger motorcyklar.. väldigt intressant...

Snöar ute gör det också, igen. Jävla snö, försvinn. Är rätt mycket snö ute nu, snöat typ hela natten.. suck. Jag som trodde att allting skulle försvinna..

Vet inte om det blir någon ridning idag. Eftersssom Tamarillo bara skulle skrittas iaf så vet jag inte om det är värt att ge sig ut i värsta snöovädret.. Don´t think so. Får väl se om det slutar snöa eller ej.

Kan ju ta och tala om att jag har ganska rejält med träningsverk också, härligt.. Trots att vi nästan bara gjorde skrittarbete på lektionen igår satte det sina spår.. hah.

Ahja, nu ska jag ta och fortsätta köra webfeud, see yaa later.

Och juste, måste bara tipsa om en film jag såg tillsammans med älskling igår, war horse.



Sjukt bra alltså, se den!!

Fällde ganska många tårar igår när vi såg den faktiskt.. men sen är jag ju ganska bölig av mig också när det gäller hästfilmer.. börjar alltid gråta. Som tur är blev det en del glädjetårar emellanåt också! ;)

Kommentarer
Postat av: ellinore

HAHAHA, emma... Bästa rubriken eller? En av one driections låtar ju! Save tonight barre! ååh, jag dör! <3

2012-01-22 @ 18:45:21
URL: http://eellinorenyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0