Once upon a time

Som rubriken lyder, sitter och kollar på once upon a time tillsammans med älsklingen. Inte för att jag kollar så mycket, men men! Verkar va en rätt bra serie iaf, kolla på den ;) Sen vid 9 ska vi se revenge (stavning?). Blir en redig soffkväll idag.. men det är nice! Har druckit typ 20 liter te sen vi bänkade oss framför tvn, underbart gott!

Ingen ridning idag heller.. Vet inte hur många gånger jag sagt det nu, men fuck sveriges vinter... Idag var det dock inte pga snön, utan för att det var mörkt typ direkt när jag kom hem. Imorgon är jag dock hemma tidigt = ridning! Får se hur halt osv det är, men är underlaget bra blir det nog en långrunda :) Träning på lördag också, tagga :)

Sedan hovslagaren kom igår är bamse mycket bättre i foten. Han var absolut inte halt idag, möjligtvis lite oren, men absolut inte halt. Det är bra, vila ett par dagar till, sen ska han sättas igång.. tömkörning, here we come. Han har blivit så.. pussig och mysig på senaste tiden.. vet inte vad som har hänt med honom, men han har blivit totalmysig. Vill ha all uppmärksamhet i stallet osv, haha! Det ärkul att han är sån, får hoppas att det håller i sig :)

Men men, nu ska jag fortsätta kolla på tvn, orkar inte ladda upp bild så ni får klara er iaf. Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0