One direction

GOSH! Måste tipsa alla om världshistoriens bästa band, ONE DIRECTION! Det är helt sjukt, har verkligen aldrig hört ett band som är lika bra! Och för att inte prata om hur otroligt snygga alla är också, HERREGUD!
Skulle verkligen kunna för att få se detta band live alltså.. åh!! Louis Tom Nilsson är min blivade pojkvän, så jävla sexig!!!!!







Louis tomlinson eller vad han nu heter, MY BIG LOVE!






Bara så att alla vet, var inte fullt seriös när jag skrev detta inlägg. Gjorde det för att Ellinore åt en sjukt äcklig vegetarisk korv i skolan..

Kommentarer
Postat av: ellinore, korvätarN

OMGGGGGG!!!! jag dööööööööööööööööööör ;ooo asså, åh finns inte ord för att beskriva hur GRYMMA dom är!! shit, så underbart bäst! Louis in my heart, min älsklingsbebis efter Coffe <3 awww, kan inte beskriva hur mkt jag älskar dom!!!!!!!!! gaaaah <3 hahaha, herregud, sitter o typ skriker för att dom är så bäst <333 hahahah!!

2012-01-20 @ 07:18:38
URL: http://eellinorenyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0