Sjuk..

Härligt, min sista dag i Sundsvall och jag är sjuk.. underbart! -.- Vaknade imorse med världens jävla huvudvärk, ont i halsen och troligen feber.. suck.

Men men, Bert (kickens morbror) kom runt halv 11 för att ta kort på både mig och Carine. Carine började, fick sjukt snygga bilder från början och.. ah. Sen kommer jag där, värsta amatören :,) Haha. Var sjukt nervös i början, men sen släppte det och då blev det faktiskt riktigt kul! Tog några bilder tillsammans med älskling också, och de blidde redigt fina :,) Bilderna lär komma upp här och på fb så fort jag har fått dem, så håll utkik.

När vi va klara med fotograferingen skulle vi egentligen ha åkt till stan så jag kunde köpa tröjan jag såg idag, men mådde så dåligt att jag inte orkade haha. Jag och baby drog ist och köpte glass och halstabletter, göttans. 

Nu ligger jag iaf uppe i vårat rum här i Sundsvall och tycker synd om mig själv.. :( Men ska väl snart ta och gå ner, Matti och Therese ska in till stan och gå på bio så vi ska va barnvakt.. spännande! Tror aldrig jag har varit barnvakt till någon så "liten" förut, men det ska nog gå bra. Ho är ju så söt, lilla Ella. 4 år men ändå så smart.. hah.

Men men, nu orkar ja inte skriva mer vi hörs kanske imorgon när jag kommit hem! Tåget går härifrån Sundsvall 05.00 inatt.. Ännu mera suck :( Ahja, i´ll survive!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0