sNoppen /K

SItter hemma hos världens finaste pojkvän tillsammans med honom, Becka och Fridian. Fina grejer :) För tillfället kör vi guitarhero med en gitarr HAHA. Hitta bara en sladd... men ah :)

Red iaf Tamarillo en sväng på ängarna idag, skrittade bara för de va stenhårt i backen. På söndag äre iaf träning för Marie, och den här gången med Tamarillo! Var länge sedan han hade ett riktigt dressyrpass så det jag ser framemot! Han är så fin alltså, när han själv vill! ;)

Men jaaa vi ses hejdå

Går inte ladda upp bilder så ni får klara er änddååååån :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

svar; HAHAHAHAHHA, men ååh, jag är fan besatt av dom!! Gaaah, jag döör!! hahaha, jaa stackars Coffe alltså.. Kan inte vara lätt att va tsm me mig :(( <3 HAHAHA :D§

2012-01-16 @ 20:38:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0