Still counting

Holas amigos!

 Sitter hemma och kollar tv med älskling och Rickard. Inte för att jag kollar så mycket på tv, men men. Det är som det brukar, jag sitter och glor som fixerad på datan. Älskling kollar på något som enligt honom är superintressant på discovery och Rickard sitter med tusentals frågor till älskling. vad gör dom nu? Vad sa dom? Hur gör man sådär? Kan man göra sådär på riktigt? Dör man inte om man gör sådär? Haha ja.. herregud.


Har fortfarande inget intressant att blogga om.. ? Ligger somsagt fortfarande lågt med ridningen.. vilket inte är bra. När jag kommer hem är det mörkt efter ca 1 timma. Det betyder att om jag skulle rida upp till ridhuset skulle jag behöva gå hem i kolmörker på en snorhal väg.. och om jag skulle rida på ängarna skulle jag bara kunna skritta för att han inte ska bryta bénen av sig på det hårde underlaget.. Vad ska jag ta mig till?

På fredag är vi iaf lediga, så då hade jag tänkt ta med Tamarillo upp till ridhuset. Rida igenom honom och kanske ta ett skutt eller 2, haha :)

Har iaf fått besked om min praoplats, ska vara i ett travstall utanför mariannelund, kul! Ladde, mammas häst var ju där på travträning när hon var ung, så de blir nog kul. Har aldrig kört trav i hela mitt liv, men det ska bli kul att testa på! Så man får se något annat än halvgalna halvblod som tror att de är något som omväxling, haha ;) Nej det där menade jag verkligen inte, TAMARILLO MITT HJÄRTA! <3

Var iaf ute på en promenad med honom idag när jag var i stallet tillsammans med Becka och gav dom mat. Det uppskattae han nog. han är ju så van vid att jag går brevid mer än vad jag sitter på under vintern.. HAHA. Är en riktig fegis alltså.. i wonder what happend to me..

Hade historiaprov idag också, och det tyckte jag fan gick ganska bra alltså :) Svarade på alla frågor och det kändes bra, så nu hoppas vi på ett fint resultat också :) Ska fan höja mina betyg nu till sommaren alltså, det har jag gett mig fan på. När det gäller att höja betyget i matte.. ae det går inte, men de andra ämnena.. ;D

Ahja, nu har jag babblat på i tusen år och inte skrivit en enda vettig mening tror jag.. I suck on entertain you i know.. Och juste, hoppas fan att vårat jävla badrum är klart snart alltså. Allting ska ju bytas ut, och då menar jag verkligen allt. Just nu går det i snigelfart för gubbarna.. suck. De spenderar mer tid på att äta upp allting i kylskåpet än att jobba.. Jag saknar min dusch såhääääär mycket :(

Men NU ska jag sluta skriva, vi ses :)



Fin bild på världens bästa pojkvän.. haha. Ni kan ju gissa vem det är som sminkat honom..
Har en bild på när han sminkat mig också.. men den är inte "bloggbar" ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0