The one and only

Hola!

Har nyss ridit Tamarillo för första gången på ca 1 vecka, härligt! Tyvärr har det snöat inatt så, så under snön var det snorhalt.. suck. Hade inget att välja på, så han fick gå i ridhuset. Det gör mig dock ingenting, för det var riktigt länge sedan han var så fin som han var idag! Trots att det inte är bra för hans kropp att vila så länge när det är kallt (han blir stel osv..) så gick han hur bra som helst! Var riktigt mjuk och fin i båda varven i alla gångarter. Red mycket på 8 volter, gjorde ökad trav, skänkelvikningar osv, han va superfin!

När jag "dressyrat" färdigt blev jag sugen på att hoppa också. Lat som jag är orkar jag inte bära fram ett hinder, så ställer bara fram en sockerbit.. hah. Alltså inte 2 sockerbitar med en bom emellan, utan.. ja, bara en sockerbit. Trodde han skulle springa på sidan osv efterssom att hoppa bara en sockerbit kan vara ganska knepigt efterssom de är så smala, men han fattade direkt vad han skulle göra. Han är smart, han jag inte sagt det? ;) Så ja, hoppade den där sockerbiten på en 8 voltett par gånger, sen red jag hem. Elelr ja.. red och red.. gick med honom, haha. Det var halt.. vågar inte rida då :( Mes jag är..

Ahja, nu sitter jag iaf hemma hos älskling, vi ska snart glo film tror jag. Sedan ska vi gå upp till lanet och lämna tillbaka våra admin tröjor. Vi har tröttnat på att folk inte tycker att vi tar ansvar så nu hoppar vi av den där jävla skiten. Personligen tycker jag att det finns andra admins som inte tar något ansvar alls men ahja, whatever :)

Ahja, nu ska ja ta och göra något vettigt med mitt liv, see yaa!



Världens finaste pojk.. för ca 1 år sen. Tur de inte är lika mycket snö nu som då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0