They call me heartbreaker..

God morgon.. Jäsp. Fyfan vad trött jag är. Just nu är klockan 06.35 och jag.. har inget annat för mig så sitter och fördriver tiden med.. detta. Ska till bussen kvar över 7, men tills dess lär jag nog bara.. fortsätta sega här. Mitt smink är nämligen nere hos Kicken och ja.. jag är hemma. Bra mix. Inte för att jag bryr mig särskilt mycket, har nästan aldrig smink på mig i skolan längre. Lite irriterande bara när man vet att man hade  kunnat ha de.. hah. Ahja, nog pratat om hur tråkigt jag har och att mitt smink är hos kicken, vad fan håller jag på och babblar om?

Igår vart det ju somsagt ingen bloggning, men hade inget roligt att berätta iaf.Blev ingen ridning PGA snöjäveln. Idag är jag dock hemma relativt tidigt så ska nog gå att rida en sväng på ängarna innan det kolsvart.. På fredag är jag ledig vilket ska bli redigt skönt, då står nog ridning på schemat i think ;)

Efterssom jag inte har någon annat roligt att berätta för er kan jag ju tala om att de håller på och renoverar vårat badrum! Äntligen säger jag bara.. Visste ni att de skulle kommit för över ett år sen? Riktigt dålig stil, men nu är de ju iaf här.. Än så länge går det iaf att använda toaletten, men snart plockar de väl bort den också.. Kommer vara jobbigt att inte kunna duscha hemma på typ 2 veckor.. ? Tur jag har en pojkvän att duscha hos ;)

Ahja, nu ska jag ta och dra mig, vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0