Update från Sundsvall ;D

Hola amigos! Vet att det inte uppdateras mycket nu när jag är i Sundsvall, men det får ni leva med. Första gången jag sitter vid datan nu sen vi kom hit.. så ja.

Kan ju ta och berätta att det ruller på rätt bra här uppe! Igår fyllde älsklings mormor 80 år, så då var vi där och firade henne hela dagen typ. Träffade hela älsklings släkt också typ haha.. kusiner och allt vad det var. Ful kusin hade han iaf inte, hahaha ;)

Idag.. gick jag och baby på stan här uppe.. Hittade en tröja som jag ska köpa imorgon för hade inga pengar idag, men ah :) Och älskling införskaffade sig en skitsnygg jacka också, 160 kr på secondhand, det ni!

Imorgon kommer älsklings morbror hit och ska fota mig och Carine (!!!) Haha, sjukt nervös hahaha. Han är ju skitduktig på att ta kort osv osv, så min pojkvän frågade om han kunde komma hit imorgon utan att jag visste något hahaah. Men har ju sett korten han tagit på Carine osv förut och han är verkligen skitduktig, så de ska nog gå bra! Hatar när folk tar kort på mig dock, känner mig.. iaktagen? Inte konstigt iof..

Annars har jag inget spännade att berätta. Saknar hästarna och familjen som satan bara. Tur jag snart kommer hem så ja kan rida igen innan lovet är slut :)

Men men, nu ska vi ta och fortsätta kolla på hockeyn.. suck. Finland leder, fuck finland. Häng finland.

Japp, tack för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0