..

Vet att jag inte bloggat något men sånt är livet. Tröttnat faktiskt.. men de wer sa. 
 
Iaf, igår fick Tamarillo vila. Inte så mycket att säga om det direkt, haha. Träffade finaste Becka en stund på kvällen. Vi har varit osams i över en månad nu så de va skönt att träffas.. Vi hade en del snack att ta igen alltså.. 
 
Idag fick Tamarillo en skogsrunda/hoppade på terrängbanan. (Alltså en kombination av båda för er som inte förstod..) Han va fiiin, satan vad fin han va! Gick underbart fin ochh var bara allmänt gosig! Tror att det högsta hindret låg på typ 70 cm? Haha, så blir det när man inte orkar hoppa av o höja :,) 
 
Annars har jag inte roat mig med ett skit under dagarna jag varit borta, so now you know! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0