Dagen idag!

Idag skulle jag egentligen ridit upp till ridbanan för att jobba igenom honom igen, fortsätta jobba där vi avslutade igår osv. Som vanligt har jag min enorma tur och hittar en häst med bara 3 skor i hagen. Livet är för underbart ibland! Eller inte.. suck. Hovslagaren kommer på onsdag iaf så det blir ju inte så många dagar utan skor för honom... 
 
Marie, Nathalie och Lina var iaf uppe på ridbanan med Fiffi, Amazing och Bamse så vi åkte upp och kollade när de red! Efter en stund slutade det med att mamma red på Amazing och jag på Bamse, haha. Vet inte riktigt hur det gick till men det är vad som hände iaf. (För er som glömt bort, Bamse är hästen jag sålde för ett par månader sedan) Det gick iaf huuuur bra som helst och det var helt underbart att rida honom igen! Han var sjukt fin, mjuk och samarbetsvillig. Duktiga pållen!
 
Klart man saknar honom lite nu såhär i efterhand, men jag står fast vid att det var ett bra beslut att sälja honom, både för mitt och hans bästa :) Hans trivs bättre hos Marie och ser ut som han ska, lycklig! 
 
Resten av dagen har spenderats hemma, haha. Hjälpt mamma o tapetsera mitt nya rum osv, kommer bli hur grymt som helst när de blir klart! Ikväll blir det nog mys framför tvn med mamma och pojkvännen. Blir att glo nån film eller nåt, med chips, dipp, bullar och chokladpudding. Mums.. Kan inte bli mycket bättre :D
 
Puss/e
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0