Dålig update..

Bloggen suger, haha ja.. Sanningen är att jag inte hinner just nu, Steffe tar förbannat mycket tid.. Är i stallet minst 3-4 gånger per dag, då ska han promeneras, spolas med kallvatten på benen och få såren rengjorda, stallet ska fixas inför natten osv.. Som ni säkert förstår tar det sin lilla tid + att jag ska hinna med att sköta Tamarillo också.
 
Igår fick sig iaf Tamarillo en tur ute på ängarna! Länge sen vi red där nu så han tyckte det va superkul. Blev massa galopp, byten, volter osv. Drog även på rejält en sträcka vilket verkligen uppskattades, haha. Var något svårt att få stopp på honom dock, busen. 
 
Idag har jag, mamma och Rickard varit på smultronstället i Söderköping. (För er som inte vet säljer de dögod glass där, haha.) Vart skapligt mätt efter att ha tryckt i mig nästan en hel glass.. Tamarillo får vila idag. Det är förjävla varmt ute + att vi har ingen arnika att massera hans rygg med. Skulle egentligen hoppat idag men det får bli imorgon istället. 
 
Nu ska jag ner till pojkvännen min en snabbis innan jag ska tillbaka till stallet.. se ya! 
 
Puss/e 
 
 
Finaste Tamarillo och.. mindre fina jag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0