Full rulle hela dagen..

Som rubriken lyder har det varit full rulle hela dagen. Vaknade vid halv 12 imorse till att börja med haha, någon som var lite utslagen efter Vis igår.. eheh. Har sjukt ont i fötterna efter att ha gått omkring med klackskor från 16.00 till 00.00 igår.. Men vill man vara fin får man lida pin, right? 
 
Idag åkte iaf jag och mamma till Vimmerby för att hälsa på min bror och hans flickvän (som han nydligen flyttat ihop med). Blev att fika osv, trevligt trevligt :) Sjukt tomt att inte ha Simon hemma längre, men alla flyttar väl hemifrån någon gång antar jag.. 
 
Efter Vimmerby blev det att sätta sig i bilen och åka hem för att träna för Marie. Fick äta middag i bilen, haha herregud. Pastasallad ftw. Stressade som ett aaaaaas hemma för att hinna i tid till träningen, vilket jag inte hade behövt för Marie hade glömt bort att vi skulle ha träning idag.. Väntade på henne i 50 min innan jag red hem. Insåg dock efter typ 20 min att hon hade glömt bort oss så passade på att rida på ridbanan en stund.Han va fiin. 
 
Träningen blev ist flyttad tills imorgon, och då hoppas jag att Marie inte glömmer bort oss, haha ;)
 
Just nu sitter jag hemma med pojkvännen, varsin data mittemot varandra, kung (y) Blir väl snart att dra till honom o glo på en film eller något tror jag :) 
 
Seeya. 
 
Puss/e
 
 
Finaste Jane! Maskeradhoppning 2010.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0