Gamla fantastiska gubben.

Som rubriken lyder, han må va gammal, men han är fanimej fortfarande helt fantastisk. Hoppade honom i skogen idag, och baaaam vad fin han var! I slutet låg det på 115 och han flög över som ingenting. Första gången stannade han då han kom på tok för nära (så nära att han hade kraschat om han hoppat) men de andra gångerna kom han perfekt. Hoppade 3 ggr efter stoppet tror jag och han var inte i en enda gång, (han var snarare typ 15 cm över, hah) Finaste hästen! Han var helt "ostel" och bara sjukt rörlig i hela kroppen idag, helt sjukt! Var länge sedan han fick sånadär pangsprång så han nästan hoppar mig ur sadeln, men idag gjorde han det, den gamla gubben. 
 
Är fortfarande helt totallycklig, haha. Efter sista språnget blev jag så glad att jag släppte tyglarna och slängde mig ner på hans hals med tårarna rinnades längs kinderna.. Han gör mig så lycklig! Inte bara för att han fortfarande kan hoppa, men för att han har ett sånt otroligt hjärta och är så fantastiskt ärlig.. 
 
Nej, nu ska jag kolla OTH, se ya! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0