godmorgon!

Kanske något sent att säga godmorgon nu men har faktiskt varit vaken i flera timmar. Hade sett framemot en lång sovmorgon idag somsagt men vaknade kl 8 och kunde inte somna om. Varför ska man vara som piggast när man har möjlighet att sova som längst? Ett olöst mysterium..
 
Idag skulle jag egentligen tränat för Marie kl 18 men det har blivit flyttat tills imorgon. Kom på att det är Vis inne i stan så jag och pojkvännen drar in dit ikväll. Blir väl att dra runt på stan och hitta lite roligt folk att umgås med (y. Eller ja, jag hoppas verkligen att vi kan åka in. Har ännu inte fått tag på någon skjuts hem men det ska nog ordna sig.. Om inte annat lånar vi Carines lägenhet i Arum över natten och sover där. Funkar de med :)
 
Nu ska jag säga till mor min att vi ska åka till hästarna och se till dem iaf, Tamarillo får vila idag.
 
Puss/e
 
 
Fina Jane!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0