Jag.kom.inte.på.någon.passande.rubrik.

Idag reds Tamarillo för första gången efter sin 3dagars vila, dock inte utav mig, pojkvännen red honom! Han red upp till ridbanan och jag cyklade upp, bra konditionsträning heh. Efterssom han bara skulle ta det lugnt passade det perfekt då Kicken bara travade runt lite och galopperade en stund, helt kravlöst med andra ord!
 
Idag slog det mig hur jäkla vacker han är alltså.. Även fast Kicken inte "kan rida" honom (I form, så att han går ordentligt osv) så är han ändå så.. jäkla fin! En helt perfekt häst med andra ord.. :D Hihi. 
 
Igår flyttade jag btw in i mitt nya rum så sov första natten där från igår till idag.. GÖTT :D 
 
Har inget kul att berätta, se ya!
 
Puss/e
 
 
Finaste Tamarillo i.. våras nångång :) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0