Made it

Idag fick Tamarillo en vilodag efter träningen igår. Ska ner till stallet senare och ta en promenad för hand med honom så att han får komma ut och röra lite på sig bara. Är alltid supernoga med att han ska ha en vilodag efter träning, och dagen efter det bara skritt/lugn runda. Har väl dels att göra med att han är lite äldre, men också för att jag inte tycker det är schysst mot dem att jobba dagen efter en träning. Sen kan ju alla ha olika åsikter om den saken såklart :)
 
Annars idag har dagen varit väldigt händelselös. Har egeentligen varit barnvakt men Rickard var hos en kompis så slapp det i ett par timmar. Legat nere hos pojkvännen och kollat på One tree hill ist hela dagen, haha. Redigt jäkla seg i hela kroppen idag verkligen, antar att det beror på träningen igår.  Marie brukar vara ganska duktig på att köra skiten ur mig.. ;)
 
Nae, nu ska jag fortsätta glo på tv ett tag innan jag beger mig till stallet, se ya!
 
Puss/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0