Morgondagens planer!

Gash, spännande spännande! Imorgon åker jag, mamma och Marie (möjligtvis pojkvännen också) mot Söderköping för att titta på en häst! Hur kul som helst! Vet egentligen inte så mycket om hästen, men han verkar vara supersnäll iaf.
 
En jävel på dressyr vet jag att han är och med hans gigantiska kropp är han nog super på att hoppa också. Han är somsagt väldigt stor, men det ska nog ordna sig. Sett filmer på när han hoppar och baaaaaaaam vilka språng alltså! Tror de låg på närmare 120 på filmen och det "galopperar han över" typ. Som ni nog kan gissa ser jag jävligt mycket framemot morgondagen, hihi :D
 
 
Denna ska vi kolla på..haha

Kommentarer
Postat av: ellinore

nae, seriöst?! fasiken va kul! Blir så glad för din skull! hoppas det blir den här hästen då om de är nåt att ha vill säga, men de verkar de ju som! Håller tummarna för er så får du lägga upp filmer/bilder på den :D <3

Svar: Efterssom vi redan skickat typ 100 sms om den nya hästen haha orkar jag inte svara på de översta, men bilder kommer! <3
emmaaasandstrom.blogg.se

2012-07-16 @ 23:46:38
URL: http://ellinooree.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0