Ridtur med Ellinore!

Kom hem från stallet för nån timma sen, har varit ute o ridit med Ellinore! Vi red våran vanliga standardrunda (hah) och de skötte sig bra båda två, men fy fasiken vad pigga de var, haha :) Men de är kul! Tamarillo va fin idag, lite tittig på småsaker bara. Vet inte riktigt vad som har hänt med honom, men han är så.. FIIIIIIN just nu! Iaf, trevlig ridtur ´+ snack med finaste Ellinore! Puss på de! 
 
Glömde också berätta att Tamarillo var gudomligt fin på träningen vi hade i förrgår! Gick i kanonform (för att vara han) och var supermjuk i båda varven och i alla gångarter. För en gångs skull var han lite sammarbetsvillig när det gäller dressyren, haha. Men de va kul, han blir bara yngre och yngre känns det som!
 
Steffe blir också bara bättre och bättre verkar det som just nu iaf. Idag var han inte lika stel framme i bogen och alla svullnader hade gått ner ytterligare. Han är långt ifrån bra, men han är absolut på bättringsvägen. Och trots att jag inte haft honom mer än i 2 dagar måste jag säga att fasiken, vad jag tycker om den hästen mycket! 
 
Just nu sitter jag och mamma med varsinn data i köket o nördar, haha. Ska kolla lite bloggar och sen dra på ett avsnitt av OTH, fina grejer! Hörs sen, eller imorgon! 
 
Puss/e
 
 
Finaste Tamarillo i våras, med sjukt mycket vinterpäls på benen.. Haha.. ser ju förjävligt ut faktiskt :( 

Kommentarer
Postat av: ellinore

sv; hihi med dig också ju! puss! <3

Svar: puss´n! <3
emmaaasandstrom.blogg.se

2012-07-24 @ 16:14:28
URL: http://ellinooree.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0