Ridtur med mammsen!

Yes, idag var vi ute tillsammans med våra gamlingar (hah) på en skrittrunda i skogen. Var ute i typ 20 min bara, lite lagom nu när han har vilat i två dagar. De skötte sig prima ballerina båda två, som vanligt. 
 
Resten av dagen har jag.. inte gjort något alls faktiskt. Vart ett j*vla farande mellan stallet och hemma..Steffe ska ju ha medecin varje dag, plus tvätta såren osv.. Suck, ganska jobbigt faktiskt. Men men, jag försöker se det så positivt som möjligt, jag har ju fått lära känna "min" nya häst ordentligt med tanke på hur mycket vi pysslar med honom! 
 
Just nu sitter jag och mamma o kollar på en katastrofalt dålig film haha.. Orkar inte ens förstå vad den handlar om..:( 
 
Ae, nu får de räcka haha.. 
 
Puss/e 
 
 
Fick bli en bild från när vi var och badade för typ..2 veckor sen? Åh, nu dör jag lite igen.. Finaste Tamarillo.. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0